Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, July 21, 2008

yeay...lusa aku dapat bilik baru...

Hari ini, aku lewat skit masuk opis...dalam kul 8.15 kot..matilaa..aku asyik dtg lambat jer...so, bila aku dah lewat, aku x berani nk scan thumb print...dah abes keje br la aku scan... since aku dah jadi student nie, aku slalu je masuk opis lambat..pe x nya...penat woo...hanya aku yg tahu..hahha..xkisahlah..skang ni setiap kali nk pulang, sharp kul 5 mmg aku dah terpacak nk scan (klu dulu2 org gne punch card..la ni xde dahh)..ye lah..nk berkejar ke shah alam plak...keluar lmbt skit dr opis, abes la termiss 30min kelas aku...

erm..masuk je bilik teknikal (mmg tempat aku bekerja hari2) kak huda dah jerit suh aku kemas barang..huh ala...nk pindah hari ni ker..malas nye nk pack barang...dah la kotak xde..barang aku byk dgn kertas2 n buku2 jer..
ekceli department aku kena tukar ke tingkat 3 (atas skali) ..skang ni department aku tingkat 1..huhu..lepas nie, mmg aku naik dan turun skali je..xde nak berjalan2 department org lain..dah lah xde lif..kalau kat opis ct (DEGIS K.Selangor) ade gak la lif..walau hanya boleh naik utk 2 org jer lif tue....hehehe..
so..aku punggah2 la barang yg ade dlm laci dan kuarkan barang2 hak aku...aku igt sikit jer... rupa2nya byk juga barang aku dlm nie...cuba lihat atas meja aku...byk kan barang2 nk kene angkut..dgn pc, printer, dan plotter....dalam hati...mcm ner la nk bawa barang2 nie yer..aku perlu upah org nk angkat nie...xlarat aku angkat sorang2...



dalam pada masa yang sama..aku dapat dua asgmnt penting..satu dr boss aku kat UIA..satu agy dr bhgn pelan..adusss...mana satu aku nk buat nie...so, dalam meja aku yg berselerak ini, aku pon bt la keje...nmpk x kat pc tu ade macam peta..aku kene bt estimate peratus guna tanah di daerah gombak dan satu lagi pasal sungai..err..laptop aku tue...standby utk aku bt assgmnt tuk study...hr ni aku x sentuh agy laptop tu..tp jap agy aku kena bt gak asgmnt...tgh tunggu classmate aku emel report diorang kat aku..coz aku yg kene edit..
tghr tadi aku dah angkut sikit barang2 aku..bila dah smpi atas...aku x sure tempat aku kat ner...skang ni, aku tgh pening pikir tempat aku.. bukan apa...selagi T.A Kanan x sure tempat dia kat ner..aku xleh sesuka hati amek tempat tue..bila dia dah decide nk dok bilik depan..maknanya aku boleh pilih antara 2 bilik kat belakang..klu dia xnk dok bilik depan..maknanya aku kene tunggu dia amek salah satu bilik yg belakang lah..
okie...gtg..ade keje nk buat..owh ye..hr ni aku dok layan YoYoOh.com..haha..sambil nyelam minum air..

4 comments:

Anonymous said...

"......bila aku dah lewat, aku x berani nk scan thumb print..."

syuk pun mcm lilo gak!!!
kalo lewat mai, confirm pura2 lupa touch finger! kekekeke...


-getah76

Anonymous said...

adisssss.....mesti penat tuuuu
mcm pindah umah gak tu
leh lah appply cuti sebulah...
hehehehhehehheehhe

Farazila said...

ye ker....samalah lilo pon bg alasan yg sama syuk...adoii..nakal kan lilo nie..

anonymous..
hurm penat gils semlam taw...
angkut2 barang...
nsb baik ade jejaka malaya yg sudi angkat kan...
:P

MORIBAYU said...

wah seleraknya meja
sure ada bewok main nyuruk2 kat situ...
larikkkkkkkkkkkkk !!

LiLo

Related Posts with Thumbnails