Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 24, 2008

erghh..x suka..x suka..

Aku STRESS!!. Macam mana aku nk hilangkan perasaan ini. Aku rs mcm xnk gi kelas je malam nie..Rase mcm nk gy tgk wayang ke xpon nk dok sorang2 dlm bilik xpon nk merayau2 kat shopping complex...KEJE STUDY, STUDY KEJE,KEJE STUDY, STUDY KEJE,KEJE STUDY, STUDY KEJE..Yerp...Aku perlukan ruang untuk diri aku SAHAJA. Harap sangat aku dapat pergi ke tempat yang boleh tenangkan fikiran aku SABTU nie. Dan berharap aku ada masa untuk diri aku.

4 comments:

Lina said...

sis okay ker?
relax.. jgn stress sgt..
nanti susah nak study..

yes, you need a break..
take care okay.. miss ya.. (=

.::c!kzUrA::. said...

lilo..jgn lor cmni..

lilo yg pilih nk keje smbl study kan?

so lilo kene la kuat...

jgn stress2 ek..

take ur time.. :)

E-na said...

meh..meh..
meh kat kuantan ni..
bisa menenangkan pkran ihiks..

Farazila said...

really...
hehhehe...
jauh la plak...
klu kat pahang tu setakat lanchang je...
hhehehhee

LiLo

Related Posts with Thumbnails