Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 31, 2008

keje..keje..

salam semua...

baru tadi aku dapat panggilan tipon..bukan panggilan hangit or panggilan kene burn okie..hehehhe.. aku dapat offer untuk interview keje..post as asst.town planner..mmg ini yg aku nanti2 kan..cuma aku x prepare pelan2 untuk aku tunjuk kan.. yelah selain resume mesti ade backup utk diaorang bt penilaian kan..so aku kene stdy blk apa yg aku dah belajar selama nie.. aku ade experience dalam GIS setahun, Autocad aku masih igt lagi..skang aku jarang guna..tp aku taw la function2 dia..cuma xcekap je lagi..

aku rase aku patut pergi interview dulu..then br discuss mcm ner..ye lah..berbaloi x, rate gaji yg aku dapat dgn bebanan keje yg bakal aku pikul..tambahan lagi aku nie study..cuma takut xdpt manage masa dgn baik jer..dapat ke xdpat keje/pangkat tu soal kedua..bukan nk memilih yer cuma..byk faktor yang perlu aku ambil kira skang nie..(hanya org yg dah bekerja memahami) :P hehhehe..kawan2..doakan aku x neves masa interview k..hehehhe...

malam tadi sebelum tido, my abg call..uiks..abg mne plak nie...hehhehe... seorang kawan yg aku anggap abang...saje je sembang2 kosong sambil meluahkan ketidakpuasan hati prgrm yg dianjurkan td..ekekkeke....dia pon ade offer kat aku utk aku bekerja dgn dia..apa yg dia tawarkan mmg boleh tahan la..tp mcm kelakar plak kan...sbb pengetahuan aku dlam bidang yg dtawarkn mmg kurang..tp mcm best jer..then aku mmg boleh focus pada stdy aku coz aku ade byk masa utk stdy..yang penting study..

hurm..cuma aku minta dia fikirkan dgn lebih mendalam..dan bincang dgn rakan sekerja yg lain..mungkin juga ade lagi kalangan yang tidak setuju..bila2 dipikirkan mmg aku tiada pengalaman dan mungkin ade yg lbh sesuai utk menerimanya..apa2 pun kita boleh bincang kemudian k.

kedua2 keje ni mmg dekat dgn umah aku..so aku x perlulah nk keluar umah awal dan xperlu aku drive selama 45 min utk smpi ke opis....hehhehe...owh ye..cuma klu aku keje firm aku xleh la nk ngulor...

keje..keje..keje...hehehhe...

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails