Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, July 6, 2008

siapa itu?

siapa itu? comei nye..gebu nya..hahhaha..inilah permata hati mama...anak mama yang kedua..lahir di HBKL pada jam 2.05 petang 11 ogos 1986..mama dan ayah sepakat memberi nama Farahzila..ianya mungkin membawa maksud kegirangan utk keluarga ini..sudah tentu aku cuba untuk menggembirakan semua org mungkin even hati ku bersedih...


it's me..baru setahun..juz pandai duduk..mama kata aku tyme ni dah pandai makan ayam goreng..dat y la smpi ke besar aku ska makan ayam jer..hehhehe


wah..wah..cantik aku posing..ala2 model calendar sgt kan..hahhaha..
aku ni pantang jumpa air..suka sgt nk berendam..masa ni aku berumur 7thn kat pulau tioman..
mama n ayah masa muda2 dulu ske melancong..byk gak la tmpt aku penah pergi...tp mne igt sgt..hheheheh...


atas tongkang yg belum pecah agy..otw nk blk resort...dulu2 lah..masa aku kechik2 mmg suka bergaya...tgk cara aku duduk atas tali tu..ada style kan..hahhaha.
dah besar ni aku kurenggg skit....


ni klu aku x silap kat pasir salak, perak...yg kechik tu adik aku...dia dah lahir dah...
adik aku baru setahun kot..so masa ni umur aku 8 tahun..x bnyk beza kan wajah aku..aku ni mmg jenis berambut pendek..rimas nk bela rambut panjang2..bila aku dah 'baligh' barulah aku simpan rambut ku..hehhehhee...


tgk pipi tu..geramnnyeee...rasa nk cubit jer..hahha..montel kan aku nie...
tyme ni badan aku dah semangat dah... mama kata masa aku bayi, muka aku mcm muka peranakkan..semua geram kat aku..lagi2 bil aku senyum..tp bila dah besar, aku dah x chumei..huhuh..xde sape pon nk geram kat aku..hahhahaha...



yeeeha..ariba..aribaaaa...aku juz naik kuda padi je..bukan kuda yg besar td...
hehe...saje je tunjuk eksyen je..hahhaha...hurm..aku x takut pon dgn kuda..dari kechik mmg aku ni berani dgn binatang..err tp certain animal jer...but insect mmg aku geli...eeeee

inilah pic kenangan aku ketika aku kanak-kanak..sentiasa gembira..masa aku kechik2 dulu..mama aku kata aku ni nakal..but xde senakal kakak aku sorang..hahhaha..tp yg sesuai describe ttg aku..aku ni degil..hehhehhe..sbb aku ni degil la, aku hampir2 buat rumah terbakar..coz aku main api...hhaha..ceritanya aku teringin nk makan kek yg mama selalu buat utk aku..aku pon jadi la chef..abes tunggang langgang dapur dengan kek mentah n tepung terabur kat lantai...aku bukannye reti nk idup kan dapur gas...last2 jiran aku ade bau gas...terus aku kne marah...dulu, balik skool aku dok umah sensorang jer..best..best..best..aku rindu zaman kanak-kanak aku....

1 comment:

MyRainbowDiary said...

Hehehehhe... u r so cute time kecik2.. Besar pun cute gak (Time dizaman besar... yg i ingat rupe u mase kite sekolah le..)... Muke u kecik n besar tak de perubahan langsung...

LiLo

Related Posts with Thumbnails