Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, May 25, 2011

bekas contact lenses


Again, Stitch in da houze!!. kali ni aku nk tunjukkan bekas contact lense aku..datang nya dari Indonesia dari dealer Barang Laris...Stitch dgn Scrumple..bagi yang x tahu scrumple adalah ni anak patung lilo..dan kemana2 lilo akan bawa scrumple dlm troli kecik(citer LiLo and Stitch)..jom kita tgk apa yg ada kat dalam...


taraaaaa.... bekas contact lense ni senang nk di bawa ke mana2...coz ianya kecil dan apa yg penting ade cermin yg agak besar..so senang nk tgk muka yg kiut miut ni ha..hehehehe...


erm tu wane contact lense aku..wane brown..saje je amek wane sama ngan anak mata aku xlah org pandang aku semacam jer... =)

p/s:apa lagi koleksi yg aku nk tunjuk ekh??

Sunday, May 8, 2011

Dani + Stitch


see..my little dani tidor...siap pki aku punya penutup mata lagi nk tidor...sure smpi esok pagi pon x terjaga coz igt masih malam...ekceli apa yg aku nk highlight kan adalah..aku ade penutup mata baru LILO n Stitch agy..hihi..ni sebahagian koleksi yg aku ade..ekceli ada byk agy..erm supplier aku dr Indonesia...nk kata murah sgt tu xde la tp kira ok2 je la...nk cr kat malaysia, aku jrg jumpa...cuma ade satu tmpt yg aku slalu jumpa iaitu TS (Times Square)..tp jenuh r nk mencari..kene round satu TS..baru jumpa seketul..

p/s: btw skang ni aku tgh cari patung Stitch yang boleh bercakap..sapa taw kat ..g taw la yea...tq

LiLo

Related Posts with Thumbnails