Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, May 8, 2011

Dani + Stitch


see..my little dani tidor...siap pki aku punya penutup mata lagi nk tidor...sure smpi esok pagi pon x terjaga coz igt masih malam...ekceli apa yg aku nk highlight kan adalah..aku ade penutup mata baru LILO n Stitch agy..hihi..ni sebahagian koleksi yg aku ade..ekceli ada byk agy..erm supplier aku dr Indonesia...nk kata murah sgt tu xde la tp kira ok2 je la...nk cr kat malaysia, aku jrg jumpa...cuma ade satu tmpt yg aku slalu jumpa iaitu TS (Times Square)..tp jenuh r nk mencari..kene round satu TS..baru jumpa seketul..

p/s: btw skang ni aku tgh cari patung Stitch yang boleh bercakap..sapa taw kat ..g taw la yea...tq

2 comments:

edzlin007 said...

Wah...mmg comel penutup mata ni :)

ayubalqishah said...

mana nak cari penutup mata ni erk? akk salah seorg stitch lover ... :)

LiLo

Related Posts with Thumbnails