Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 3, 2008

sepetang aku di opis

yeah, dah lama aku x story crite2 baru..macam2 benda okie nk story..but aku xpunya masa nk update..

hari ni masuk opis terus on pc dan aku concerntrate dgn keje aku..sesekali ada gak la aku on9.. buka website yg sama..selalunya aku akan buka website dfc, emel, dan juga blog..yang lain2 tu kadang2 je aku buka..mcm myspace dan friendster dah kne block..no chatting2 ye kat opis aku..so ym aku da pown block..yang masih x kne block skype..so sesiapa nk chat dgn aku boleh add aku yer : cute_lilo_stitch@yahoo.com skype nie aku juz on9 kat opis..selalunya aku bt conference sesama bdk2 DEGIS...ye la..bdk2 DEGIS semuanya jauh2..satu daerah satu orang kan...klu aku x taw nk bt map..aku juz tnye melalui skype..syukur sesangat skype x kne block...

back to da story..hr ni T.A Kanan berborak dgn aku n kak ros pasal isu semasa..apa lagy pasal Anuar dgn kes liwat la...ekceli aku pon x tahu menahu pasal ni..juz ade gak la baca2 dlm surat khabar mengenai ni..tp aku ni bukan jenis amek tahu sgt...kalau pasal gossip aku ni laju jer amek taw..hehehe... yang aku pening nya..sorang ni defend orang ni..sorang ni plak defend org tue..so adelah adegan 'buka minda'..hahah...aku ni juz angguk2 je la kepala..sesekali geleng2..x taw mne satu nk dgr...bertekak gak la kan..hehehe.. luculah diorang nie...

kenapa yer pasal liwat pon nk kecoh..senyap2 dah la..ni sampai washington taw..means dunia luar kan..mcm la benda ni x leh selesai sendri..suka la tu bekas PA penasihat PKR - saiful dikenali..LFA sgt..ini baru cr publisiti murahan...hurm ntahla...aku dgr2 crite si saiful tu anak ikan..kene bela lah katakan...

dah tutup story pasal liwat meliwat nie...owh yer..aku nk crite semalam aku gy gak rakaman zoom in raya..ekceli aku mmg malas nk gy, tp disebabkan aku pegang 5 tiket n aku takut tket yg ade kat megat x mencukupi, itu yg membuatkan aku ke sana..aku igt juz nk pass kat kak nad jer...last2 klu dah jumpa mesti ade je benda nk diborakkan...masa tgh borak, aku nmpk dafi nk amek pass..aku lambai je la...then baru budak2 dr shah alam smpi..3 kete agy...lepas dah jumpa dgn yg lain2 aku nk blik r...pastu fendy tahan aku...dia nk story -mory dgn aku..huhhuhu.. almaklumlah dah lama gils x borak2 dgn si fendy ni kan.. last2 aku termakan gak pujuk dia tuk gy zoom- in.... seyes..bg aku zoom in hari tue bosan tahap cipan..mmg aku xde feel pon nk layan.. ke sbb aku moody mlm smlm..hurm wat eva...tp aku x tahu la kawan2 aku yg lain..myb bg diorang best kot..

sorry ye guys..lilo blk awal semalam..n keluar mcm tu jer...x tunggu pon smpi rakaman tu abes...abes je Dafi perform BTR terus aku chow...len kali kita hangout lagi k.. okiela..aku nk blk umah..bye2...

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails