Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, July 29, 2008

indah- Laman Landskap 2008

Tarikh: 26 Julai 2008
Lokasi: Tasik Perdana, KL




Laman 2008 mempunyai kelainan dari sudut tema dan juga peserta. Apa yang menariknya laman 2008 lebih teratur dari segi kedudukan sesuatu bahagian mengikut klasifikasi tertentu.



Pameran perabot landskap yg boleh di dapati di sini seperti kolam, pasu bunga, lampu, buaian dan pelbagai lagi aksesori landskap yg menarik mata pengunjung. Bagi saya, alangkah indah jika rumah saya mempunyai halaman yg besar, sudah tentu sy akan membelinya(err..klu ade bajet gaks :P)


apa yg saya perhatikan, setiap gerai dan juga pameran yang ada, sudah pasti terdapat bunga Orkid. adakah ini menjadi satu tema untuk tahun ini. Bagi saya Bunga Orkid adalah bunga yg sukar untuk dijaga kerana perlu perhatian yang lebih. Yang menariknya ttg orkid ini adalah kerana ianya sungguh cantik pabila kita melihat dengan lebih dekat lagi. Mungkin bagi si penggemar bunga, inilah bunga yang wajib ada di laman rumah.


Dalam banyak-banyak gambar, saya suka gambar saya yang ini kerana latar belakang yang berwarna-warni dan nmpk ceria walaupun hasil kreatif ini nampak simple sahaja.tp disebabkan penggunaan warna yang banyak, menaikkan seri akan hasil kreatif ini.


Setelah penat berjalan, saya mengambil masa untuk berehat sebentar sambil menghayati pemandangan alam di sekeliling saya. Sungguh aman, dan inilah yang saya perlukan ketika saya berada dalam keadaan stress

to be continue..byk pic agy nie..

5 comments:

Anonymous said...

oit..nk komen pic ko yg background dia wane warni tu..awat ko pakai celak berterabur?kene tumbuk kew?

Lina said...

wahh cantiknya gambar sis lilo tu..
yang berwarna-warni..

Unknown said...

waaahhh...
pandainye dia berposing ihiks...

Farazila said...

dakchomey..
hahaha...panas n berpeluh ms tu..dats y makeup cair...xde maknanya kene tumbuk..

lina..
cantik kan decoration dia...tema tu yg nmpk garang dr yg lain2...yang decoration lain semunya nmpk mcm "sejuk mata memandang"...

kak ena..
well..see my leg la..hahhaha..xdelah..biasa2 jer.

[zsazsa] said...

gambar orkid yg sgt cantik :D

LiLo

Related Posts with Thumbnails