Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, April 1, 2008

Aku dah terkena!!!

huhuhuh...
hari ini aku dapat msg from my kakak...
nk taw apa msg dia bg....


"menyesal betol la aku knl ngan ko ni! ko ni x reti nk kenang budi org, dh r x taw malu, ko igt org ske sgt ke dgn perangai ko!ko ni taw menyusahkan org jer! aku dh x thn r ngan ko!baik ko g mati r..erghhh!!!!ko ni mmg binatang!!"


masa baca msg nie,hati aku asyik tertanya2 jer..eh apa aku dah buat pada kakak ku....apa salah aku...ker ada org anta msg tu kat dia n dia nk ngadu kat aku...aku dah serba salah da...

bila aku baca msg yg terakhir berbunyi:

"kata ali kepada lembu yg bernama usop"HAPPY APRIL FOOL!!!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......aku dah terkena...hampeh Kak Emi, kenekan lilo yer...akk org pertama buat lilo cuak k...mana x nya..baru semalam enjoy gils, tetiba bg msg mcm tue...dah la semalam lilo tumpang kete akk.. huhuhuhuhu....

4 comments:

~SYAMELIA~ said...

aiyoo lilo...

perlu ker masuk kn dlm blog?
rasa bersalah sgt taw...

Farazila said...

hahaha..
kak emi nie jgn la bersalah k...
lilo paham akk gurau jer..
kan semalam April Fool...
lilo x percaya klu akk ckp mcm tu kak lilo....
cuma smlm blur2 skit...

dakchomey said...

hahha...padan muke...

neo_19944 said...

kah...kah......ciannye dia..terkene gak dia....

LiLo

Related Posts with Thumbnails