Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, March 31, 2008

Boikot Barangan Belanda!!!

FITNA...
ape tue..aku pon kurang pasti...tp hangat diperkatakan sekarang ini...
td aku lihat berita di TV3 mengenainya.. FITNA adalah merupakan filem karya ahli politik Belanda, Geert Wilders, seorang pemimpin Party for Freedom (PPV) di Parlimen Belanda. Filem yang memaparkan pandangan Wilders mengenai Islam dan Quran ini dikutuk oleh masyarakat Islam antarabangsa termasuk Perdana Menteri Belanda sendiri, Jan Peter, kerana bersifat anti-Islam.

Filem ini ditayang kan di internet pada 27 mac 2007..pada mulanya mahu ditayang kan di televisyen syarikat Belanda, malangnya tiada satu syarikat pon mahu menayangkan tanpa disunting...Filem FITNA nie mengutuk ISLAM, RASULLAH dan juga QURAN.tapi filem ini dah pon di keluarkan dari internet yang sebarkan melalui laman video liveleak...

sesiapa ada info yg lebih teperinci mengenainya boleh share cerita ni ngan aku yer....membara hati aku nie...klu tgk pada israil lagi teruk apa yg di buat pada rakyat Palestin..

wahai rakan2 ku sekalian,aku berseru jom kita boikot barangan dari BELANDA..

p/s: sambunbg esk k..aku dh ngantuk nie..zzzzzz..gudnite

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails