Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, March 2, 2008

mission complete

-me-

Present 4 Farah Amira

Hari nie kami sekeluarga buat besday party for Farah Amira(adek) dan Diniy(anak buah aku)..besday mereka dah lepas beberapa hari yang lalu, cuma hari nie je kami ade kesempatan nk meraikan....so pagi2 lagi aku dah kene bangun..masing2 ade keje yg perlu dibuat..hehhe..keje aku paling senang, juz potong2 sayur, dan amek kek sahaja, amira kemas rumah, mama dan ayah jadi chef tuk hari nie..kakak aku pula arrange meja makan dan abang ipar aku pula masak mee hoon singapore dan juga pembancuh air..

Jemputan agak ramai, memandangkan rumah aku kecil, so agak crowded td...hurm memang meriah...kawan2 adik aku paling ramai...mmg havoc diorang nie n sporting gils...

kali nie mama n ayah juz masak yang simple2 jerk..Nasi Tomato, mee hoon singapore n mee kari sebagai hidangan utama,nugget n koktel sebagai makanan ringan dan dessert lak dadih n buah tembikai..seyes, aku x igt pon nak makan n x rasa lapar..bila adam sampai baru aku join adam makan sekali..

aku xlarat nk story byk2..letih amat..jap lagi aku kene kemas balik rumah..pada yg hadir tadi auntie Tina, Ibu, uncle Fauzi, Acik Mah, Mak Long Yah,keluarga abg ipar aku, rakan2 adik aku, kawan2 kakak aku, dan juga kawan2 aku-Adam, Azim, kak Ros sekeluarga dan juga Neo thanks for coming dan sudi memeriahkan majlis...

ekceli aku x sempat nk amek pic majlis tadi coz byk gune kamera abg ipar aku,ni pic dari kamera aku, barulah aku perasan byk pic aku dari besday gurl and besday boy...hahahahaha....


Kawan2 Amira and besday cake


My Luvly Sis - Birthday Gurl


muka kepenatan - Amira n Along


Aku dan Diniy

Kak ros, Aku n ika ( sama tinggi lah kita kak ros)

Aku dan Azim (siap bawa pen nk bt laporan )

Adam dan Aku ( Hari nie xde Timberlake)

gud nite...aku nak zzzzzZZZzzzzzz..so tired..

3 comments:

Fara A. said...

lilo. sori ye fara xdpt dtg bday adik and anak sedara lilo. anyway thanks for da invitation.

lawa lilo pakai merah. semangat Dafi FC eh ? =P

Adam Arjuna said...

tu la fara..lilo lg vast dr besday gurl n besday boy tu....ahaha...

btw, thanks for ajaking me g party majlis tu..wpon diriku kesengalan sngsorg mulanya di situ, tp ia amat menceriakan hari-hari ku..heheh..

kim salam sumer org yg dtg tu eyh..:)

KC said...

huhu..
best siut..

btw, ada reporter buat laoran yeah?

n one more thing! muka ika dh lain.. rebonding!
gud2....

LiLo

Related Posts with Thumbnails