Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, March 13, 2008

My Stitch

Hujan yang lebat jumaat lepas buatkan semua pc kat department aku system down....so naseb la aku sempat save apa yg patut...masa tu dalam pukul 2lbih..xdapat la aku nak sambung kerja aku..tunggu punya tunggu, still xleh nk on pc...so aku dah tahap kebosanan sgt..malas aku nk lepak dgn staff yg lain...

so aku duduk je la kat tempat aku..buat apa yg patut.susun fail, semak pelan, n kemas meja.. n then aku mengelamun, tetiba aku nmpk beberapa barangan stitch kat opis aku nie(koleksi aku)...so dah xde keje aku pon cari lah keje...aku pon cuba lukis stitch..

sedang aku asyik melukis, officemate aku tegur aku..dia pelik apa lah yg aku khusyuk sgt buat...n then dia gelak2 kan aku...dah tu aku boring...dia ajak aku gi sembang2 ngan staf yg lain..malas la...ntah apa2 ntah yg diorang sembang..nama2 yg diorang ckpkan pon aku x knal..so malas aku nk anyam ketupat(bz body)...

taraaaa..ni lah hasilnya...hahahaha...aku taw x serupa pown..mmg aku x pandai melukis ...tp yang penting aku SAYANG sangat dengan STITCH..kemana2 aku akan bawa DIA..okie dipersilakan klu korang nk gelakkan lukisan aku...coz aku sendri pon tergelak tgk lukisan aku.....



my stitch..so cute..



"close up sket"



taraaa...badan kecik dari kepala..hahaha...

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails