Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, March 14, 2008

tamat tempoh

hye...
selamat hari Jumaat...

hari nie aku smpi opiss dekat2 pukul 8pg..lepas je scan thumb print, aku masuk balik dlm kete... aku touch-up apa yg patut coz aku lmbt bgn hr nie sambil2 tue aku dengar radio..

entah macam ner aku check la purse aku, aku keluarkan segala khazanah dlm purse aku, segala bank card(xde pulus pon dlm bank)name card(ntah sape2 punya aku kutip), segala resit(nk kne claim nie,)pic(i luv this picca), and ID card aku...dalam tgh aku belek satu persatu, aku tgkla driving license, cute gak wajah aku dolu2...hehe..
lepas tu aku tgk la due date license tue,mak aihhhh....dah tamat tempoh la.....

macam mane la aku x perasan...tamat tempoh 1.02.08..hari nie dah 14.3.08 dah dekat sebulan setengah aku memandu dengan lesen yg dah tamat tempoh..Alhamdulillah aku x buat kesalahan jalan raya, alamak jawabnya aku pokai bulan nie...(mmg dah pokai pon)...nasib baik aku tergerak hati nk check purse, klu x maunya terlajak smpi tahun depan...

hurm...aku selalu renew kat JPJ Padang Jawa, coz dulu aku dok kat shah alam...la nie, aku x tahu nk renew kat mana...ade org kata boleh renew kat Pejabat Pos..betul ker???kat ampang aku x sure la plak kat mne ade JPJ nie...

p/s: hahahah...apa la aku nie...itu pon x boleh perasan ker...kan bgs klu ada teknologi canggih yg boleh set up otak aku nie dgn alert tarikh2 penting..:P
teringat la plak cerita adam ngan megat masa diorang nk pegi renew lesen adam..ekekkee....

1 comment:

Anonymous said...

akan ku hantar polis traffic ke rumah utk check...

renewkan cepat!!!

[r][a][y]

LiLo

Related Posts with Thumbnails