Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, April 8, 2008

Perkataan Baru

GONJENG dan GETEK

ayat pertama
"Tapi rs da gonjeng sgt, dah biasa pergi mne2 bawa kamera n snap pic"

ayat kedua
"tu ler dah getek sangat dia tue"

jarang aku dgr perkataan ni dlm percakapan seharian aku..baru hari ni aku dgr...taw x korang ap maksudnya...

Gonjeng tu janggal..
Getek tu gedik...

x taw la ni loghat apa kan...bash kata getek tu bahasa org sabah...gonjeng ni plak aku x taw dr mana mak lampu amek ntah..lpe lak nk tnye...

hehhehe...

6 comments:

dakchomey said...

hahahhaa...ni mesti x de idea nk msk entry pe ni..

~SYAMELIA~ said...

ntah la lilo...
akak pun xsure perkataan 2 dtg dr mana...
main cakap jer...

FarA said...

haha. nice nice.
:D

~yaTy~ said...

gonjeng tue janggal eh??
kalo kat sini gonjeng tue lbh kurang ngan bengong..ekekek..
tah lar..ikut diri sndiri lar ek..
:)

Farazila said...

owh ye ker yaty..
mama lilo kata, gonjeng lebih sesuai ckp pada seluar...maknanya singkat...
dunno...
hehehehe

くれくれ厨 said...

ないwwまじないwwwwww
なんでアレだけで10マンもくれるの???ww
金持ちってスゲー( ゚д゚)ポカーン
ごちそうさまでしたwww
http://tomama.net/ona/

LiLo

Related Posts with Thumbnails