Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, April 12, 2008

bad day... :-(

Hari ini aku sedih, aku rase bersalah sgt2..hurm apa x nya, aku dah langgar ank kuceng sampai mati..kejam kan...aku x pasan anak kucen tue ada kat bawah kete aku, lepas aku reverse br aku pasan ada anak kucen bawah kete aku..dia mengerang kesakitan..aku igt juz kaki je patah..tp aku buat x tahu coZ aku nak cepat nk jumpa kakak aku, dlm hati aku blk nt baru aku tgk kucen tue balik...sampai2 je umah lebih kurang setengah jam kemudian, kucing tue da kaku..dia dah mati...huhuhuhu...

bila mama tahu, mula mama sakat aku..kata mcm2 pasal kucen da mati...terus aku nek atas nanges smpilah tertido...lama gak la aku tido dr kul 3 smpi kul 7...adam kol pon aku x sedar..second tyme br la aku jawab pon..tu pon tgh blur2..ni mesti kene badi adam la nie...sebab adam langgar kucen dulu....huhuhuhu...

hurm tue ler, sape suh mlm td gelak sakan smpi x hengat dunia, la nie padan muka..naseb baik anak kucen jer klu anak org maunya aku kne masuk lokap..huhuhu....

4 comments:

Megat Eusofe said...

huik
dah la lilo
u x-sengaja kan

sometimes x-semua benda dalam kawalan kita kan
life tooooooooooo fragile

~SYAMELIA~ said...

its ok lilo...
its wasnt yr fault...
dah ajal dia...

Farazila said...

yeap..
i know..
:-)

[r][a][y] eusouff said...

all cats goes to heaven...

LiLo

Related Posts with Thumbnails