Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, March 16, 2008

cemburu vs ego

cemburu..
aku rase perkataan nie bukan satu yg asing buat kamu kan..
even aku pon selalu dgr perkataan ni dlm kehidupan seharian aku..
benarkah cemburu tandanya sayang? atau ada perasaan iri hati, dengki wit sumone...

erm bercakap mengenai cemburu dan diri aku, yeah!!! aku mmg seorang yg boleh dikatakan kuat cemburu..cemburu pada org yang aku sayang...tapi adakah kamu perasan?.tidak kan..kamu tidak nmpk coz keegoan aku mengatasi sifat cemburu aku..

aku akan cemburu bila ada org yg aku sayang mesra bersama teman yang lain, dan kurang beri perhatian terhadap diri aku..of coz aku tidak tunjuk dihadapan kamu, tapi aku akan perhati kan gerak geri kamu...tapi kamu akan perasan dari nada aku bercakap dgn kamu...aku tidak akan berterus terang yg aku ni cemburu dgn kamu dan juz aku akan ckp pd kamu 'i dont care'..tapi jauh dari sudut kecil aku, aku sayang kamu..

cemburu + ego adalah bad attitude diri aku..kadang2 cuba juga untuk aku buang sifat2 nie..tp itu adalah aku..disebabkan keegoan aku ni juga, aku byk mkn hati dgn diri aku sendiri..aku mungkin mengetepikan perasaan kamu..myb kamu pon mahukan perhatian dari aku?tp aku buat x endah dgn kamu..

sumtimes bila aku mahu tunjuk persaan cemburu aku pada kamu takut kamu x selesa dgnnya..aku takut kamu bosan dan rimas dgn sikap aku..aku mahu kamu selesa dgn diri aku...aku tidak th apa yg kamu inginkan, aku tidak mahu aku berlebih dlm setiap apa yg aku lakukan..aku mahukan hubungan ini fleksibel..

apa yg aku ckpkan nie...huhuhuhu...juz nk bgtaw korang ttg diri aku shj..mungkin ada teman2 aku yg da kenal aku atau ada yg msih x kenal aku..so inilah aku...

p/s:aku impikan hubungan yang terbaik dlm hidup aku..bersama keluarga, bersama teman2 dan juga bersama yg teristimewa...

1 comment:

Anonymous said...

haiiyyo...

sape suh ko ego sgt...

LiLo

Related Posts with Thumbnails