Sunday, November 29, 2009

My Cousins

today aku nk cerita ttg cousins aku..sepupu aku sebelah ayah majoriti lelaki dari perempuan cuma keluarga aku je majoriti perempuan...so ms kechik2 aku selalu kene buli dgn diorang..diorang ni semua nya lasak...eeee.x suka tul aku....pastu yg aku x tahan diorang ni suka intai aku mandi taw....hahaha..mmg x bleh lah sgt kan koranggg.....


tapi bila dah meningkat dewasa..korang dah x nakal mcm dulu..tp suka jadikan aku bahan korang kannn...suka perli aku...suka pgl aku mcm2...tp hati korang baik...korang suka beri aku tunjuk ajar..korang semua x lokek....sepupu lelaki aku ada 8 orang.. perempuan plak seorang...umur kami lebih kurang jer..tp still xde sama baya aku...so kat sini aku perkenalkan 5org cousin lelaki dr 8 orang tue..yg lain xsempat jumpa masa raya baru2 nie...




ini aidil..berumur 16 tahun..xrapat sgt dgn dia..dia ni kaki games..
ckp je pasal games online sure dia tahu...dia ni anak kepada kakak ayah aku...


ini pula asri..err..x igt umur brape..rase2nye 26 kot...
pipi dia amat2 gebu..buat aku rs geram je nk cubit..hehehe dgn dia jarang ckp..tp kadang2 klu online kat ym ade juga tegur...haha.baru2 ni dia majuk dgn aku coz aku ckp xdpt attend ms dia nk bertunang nt...ekceli farah ade la..x gi mana2 pon masa tue..percutian fara ke pangkor di batalkan..sape suh lmbt ckp nk tunang bulan 12 nie..haiyyaaaa...fyi guys..sy kene berdiri di ats bangku kecik utk bergambar sebelah dia..okey2..i mengaku i mmg rendah..dia tinggi sgt dr aku...huhuhu...

ini aizat..sama baya dgn adik aku yg bongsu (15thn)..baru2 nie dia kemalangan motorsikal mengikuti jejak langkah abg2 dia lah...abg2 dia ni semua penah eksiden...so dia br je jalan tanpa guna 'topang ketiak' betul ke spell nie..huhuh...dia ni rajin..softspoken...selalu gak dtg tidur umah aku masa cuti2 sekolah..cuma aku xde ms nk bawa diorang gi jalan2 lagi...dia ni minat sgt dgn shuffle..klu gi umah dia asyik buat tarian tue..x kira lah kat mne2...


ini emi..dia lah si pembuli no 1...selalu pgl aku dak gemok..klu jumpa aku mesti dia bt muka bolat.....skang ni dia keje plg jauh kat penang sana so jrg jumpa..jumpa pun bila ade majlis yg besar2 jer...coz dia jrg dpt cuti..kesian awek dia kene tinggal..huhuhu...jgn tinggal lama2 taw, nt dikebas org br menyesal...umur dia x silap aku 25 thn...igt lagi ms dia sunat dulu..x reti duduk diam..melompat sana sini..smpi kain dia terlucut..hehehe...aku lak time ni dpt kaco dia..aku tarik2 kain dia...hehehe...

nie kayrol...seorang yg pendiam n panas baran sumtimes...hehe..betul x tipu....tp dgn aku x la....aku slalu deal dgn dia pasal kereta..coz dia mmg arif pasal kereta..
klu kete aku nk servis..aku gi kat dia lahhhh..so dia ni selalu membebel kat aku klu dia tahu kete aku x selamat..."len kali kalu bawa kete tu...bla...bla..bla..."so..aku angguk je la...dia syg kat aku n slalu pesan bawa kereta tu hati2...jgn buat drift...check enjin klu nk jalan jauh...check brek n bla..bla. bla...mcm2 dia pesan kat aku lah....


lagi tiga org tu xde pic la...hehe.. tak simpan plak pic diorang nieh...abg eddi and abg fad, masing2 dah berumah tangga...hairi plak mengajar kat giat mara di perak...hairi ni suka melawak...ade je nk usik org...aku rapat dgn hairi(24thn) and emi..coz diorang ni umur lebih kurang dgn aku jer...semua dah besar2, masing2 dah ade kehidupan sendiri...harap2 hubungan kami masih erat sehingga bila2...ye la..bila parents dah xde nt...sape lagi nk mengeratkan silaturahim kan...masing2 dah bawa haluan sndri..

1 comment:

Anonymous said...

baju biru tu akak ea?

LiLo

Related Posts with Thumbnails