Thursday, November 5, 2009

akhirnya

akhirnyaa...

aku telah siap kan report yang dah lama aku postponed...jgn igt aku x rase bersalah dengan kelewatan report yang sepatutnya aku submit last week...rasa bersalah sgt pada kawan2 kerana membuatkan kerja jadi lambat...terpaksa menunggu untuk compile laporan jadi satu...rase malu nk tunjuk muka kat project exec aku...maaf kan fara yea kawan-kawan.sebab musabab biarlah aku je yg taw..klu nk taw korang kol la fara okies.. :)

akhirnya aku telah buat sebaik dan seringkas yang mungkin dgn info yang padat sekali...dan thanks juga kepada kakitangan yang terlibat dalam usaha utk aku melengkapkan laporan aku..yang x jemu2 angkat telipon n jawab panggilan aku layan karenah aku...juz aku leh ckp thanks a lot...

dengan rendah dirinya fara nk minta maaf dengan jef buat jef tunggu lama report dari fara..fara taw project kita depends on report kan...fara taw jef hangin dgn fara...bukan sekali fara buat perangai kan...hehe..erm pas ni..fara akan jadi orang pertama yang submit report utk next project k...i'll try my best k....

ok..enough said...nk buat pelan n update data kat mapinfo plak...hari yg sungguh indah....
:)

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails