Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 25, 2009

Tidak lena

semalam aku tidur awal...then tgh malam aku terjaga dlm pukul 1 lebih mcm tue..aku xleh nk tidur dah...pusing kiri pusing kanan pun sama..mata x mo pejam...kenapa jadi macam nie...aishhhh....bila pikir2 balik..apsal aku xleh tidur...

owh yea...aku RINDU kan SESUATU...sesuatu yang mungkin aku tidak akn dpt kembali..MUNGKIN...dalam hati ade timbul satu perasaan RISAU yang amat mendalam...bagaimana KEADAAN nya...SIHAT ke SAKIT ke...boleh ker SURVIVE...DENDAM lagi kah pada aku...rase nak menangis pikirkan ttg sesuatu itu...

adesss...kenapa sejak akhir2 ini aku emosional sgt...ade je buat aku tersentuh...ade je buat aku bengang...seolah2 aku xdpt nk mengawal emosi aku...kkenapa dgn AKU..kadang-kadang aku diam seribu bahasa sehinggakan mama nmpk sgt perubahan itu dlm diri ku...

malam tadi aku terkenangkan kenangan aku dan sesuatu..kini aku sunyi tanpa dia...dia ada tika ku sunyi..dia ada tika ku gembira..dia ade tika ku sedih...dia memahami ku...dia buat aku bahagia...

maafkan kesilapan yg pernah aku lakukan....x berniat nk sakiti hati kamu...

1 comment:

Farazila said...

jai..thanks for dropping ur comment...

err..tedelete

LiLo

Related Posts with Thumbnails