Monday, November 19, 2007

~ bUSy ~

arghh...
apsal ngan aku hari nie...
nape aku resah...
nape aku x sedap hati..
nape pepagi nie aku mcm bad mood jer...
slalu pagi aku ceria jer..
mungkin sebab aku da lewat bgn n then nk rush gi keje
otw nk pi opis, jalan da sesak dr MRR2 blum masuk putrajaya lagi...
aku lewat masuk opis 15min...
nasib baik ini kali pertama aku lewat dlm bulan nie...

hurm hari ni byk benda aku nk setel kan..
byk benda aku nk buat...
myb aku bz skit hr nie..
* aku nk siap sepenuhnya keje aku kat opis nie sblm aku bercuti *
* aku nk update metim smlm ngan kak nad *
* aku nk gi butik amek baju yg aku tempah * (dgn harapan da siap sepenuhnya)
* aku nk gi umah nenek aku mlm ni *
* aku nk balut hadiah utk kengkawan aku *
itu je la kot keje yg aku kne buat utk hr nie..

semalam aku da survey barang yg aku nk beli utk seseorang..tyme tue aku ngan kak emi nk cari tmpt utk metim..lepas da jumpa tmpt yg sesuai..aku temankan kat emi jumpa kawan dia yg mna kawan dia ni merupakan classmate azim,fendy n syazwan...ade la juga kak putri nie cerita zmn dia ngan azim dulu..hehehhe..azim, kantoi...lilo taw ur secret...tgh kak emi sembang2 ngan kak putri, aku pon gi la cari barang yg aku nk tue..
hurm banyak nye choice..mana satu aku nk pilih...lama gak la aku belek2 barang kat situ...at last aku dapat 3barang yg aku rasa sesuai utk dia..aku da berkenan satu brg tue...tapi...aku x taw la dia suka or x..sbb ini first tyme aku beli benda nie...lama gak aku dok ngadap benda tue..tetiba kak emi muncul..

" lilo, da dpt ke benda yg lilo cari tue?"
" erm kak emi, lilo da dapat..tp x taw nk pilih yg mne..semua mcm sesuai jer.."
" ok..mna dia,tunjuk kat akak?

so..aku pon bg la kat kak emi...terperanjat dia tgk..bab kata kak emi akak pon x snggup nk ngadap benda nie...hehehhe..lilo pon kak..tp klu org da ske x menjadi masalah...setelah minta pandangan kak emi aku pon decide salah satu barang td..hehehe..fikiran kita sama la kak..mmg itu pon yg lilo nk...n then terus aku buat tempahan dulu..ye la takut benda yg aku nk nie ada org lain pon nk gak...sebab dia ade satu jer...kak emi..shhh..hanya kita berdua je yg tahu..

k la...ekceli byk benda nk crita..tp xpela...bukannya org nk tahu pasal aku pon..heheh..sapelah aku ini kan...
owh ya...sblm aku nk sambung buat keje aku..aku nk tinggalkan pesanan..

To MC,
if u xde mood smlm coz of i, i nk minta maaf kat u k..yup..i taw its my fault..ekceli i terasa skit ngan u..sbb tu bila i jumpa u, i buat x tahu jer n then i kata nk blk kan..i xde niat pon nk perli u..dgn u, i xpenah amek hati pon..SORRY again..

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails