Thursday, November 15, 2007

Akhirnya..

Isnin lepas aku dapat panggilan offer pertama aku kerja di private sector dlm bidang aku..
hati aku berdebar2 riang bila dapat tawaran tue..
tp dia nk aku secepat mungkin..
aku x bersedia lagi dr segi mental n fizikal..
byk benda aku da lpe pasal software yg aku belajar...
aku kene byk buat latihan..
dari segi mental pula sanggupkah aku bersengkang mata utk projek yg bakal aku pegang..
sanggupkah aku mengalami tekanan beban kerja akan datang..
sanggupkah aku korban kehidupan aku..
tapi mmg saat ini kunantikan..

susah untuk aku buat keputusan..
dua hari aku x senang duduk...
mana yg terbaik pada aku..
dalam masa yg sama aku igt nk buat plk(pelajar luar kampus-part time)
nak sambung belajar..
aku nk tambahkan ilmu aku yg sedia ada..
ntah kenapa aku minat sgt ngan town planning dan sewaktu dgnnya...
aku x teringin pon nk tukar course...
amek biznez ke..finance ker..admin ker..
ntah aku pon x tahu..

aku da buat keputusan, untuk tidak menerima tawaran tersebut..
bg aku sedikit masa utk aku siapkan diri aku..
byk faktor buat aku tidak menerima tawaran tersebut..
mudah2 an aku akan dapat tawaran yg lebih baik dari sebelumnya..
bukan aku memilih..cuma belum bersedia..

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails