Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, February 11, 2010

rehat

11 Feb 2010 hingga 15 Feb 2010

saya akan berada di daerah Hilir Perak untuk membuat kerja-kerja 'Survey'. di harap orang2 yang berada di sana sila beri kerjasama dengan kami yea....hihihhi....macam la penting sgt keje saya nie kan....

Ada apa ekh kat Teluk Intan....meriah x sambutan Hari Raya Cina kat sana?Okiela...korang doakan lah saya selamat membuat segala kerja di sana dan selamat kembali....

so blog saya ini akan berehat selama 5 hari..x perlu lah nk singgah baca entri saya ekh.......kepada mereka2 yang menyambut perayaan Tahun Baru Cina saya ucapkan "Gong Xi Fa Cai" terutamanya pada Leonard(rakan masa survivor DFC)....daaaaa.....assalamualaikum!!!!

1 comment:

edzlin007 said...

teluk intan...bandar yg best jg. agak nyaman tempat itu berbanding ipoh yg selalu sesak :p tp CNY ni tak tau la kan. rasanya meriah je...

LiLo

Related Posts with Thumbnails