Wednesday, February 24, 2010

beday boss-en shukri

ari tu kan aku ade bgtaw besday boss aku last week 17 feb...so kitorang ade la celeb sec kecil2an..susah beno nk jumpa big boss aku ie..almaklumlah dah pegang 2 jawatan besar kan...skang ni dia dah turun kat unit tanah..so unit aku dia juz memangku je la sementara nk dapat bos baru...


Boss kami - En Shukri
ini aksi dia tiup lilin..jenuh kami tunggu dari tghr...kul 5 nk dekat blk br sempat jumpa...



boss aku bg sedikit ucapan yg amat ringkas..boss aku klu dpt berucap..lama yg amat sempatlah aku tidur jap..hihihi...masa dia bg ucapan ni dia ckp ini kali pertama dia dapat kek n tiup lilin ... bos aku terharu beb, ade org igt dia...(iye ler tu nk bodek kami la yea..hahha)



makan tyme..huhu..makan share2....hoho..abaikan muka aku yg selebet tu..tyme nk balik dah....

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails