Tuesday, January 6, 2009

Mogok : aku x mahu masuk office

erm...
peduli apa....
after lunch aku terus balik umah...aku rasa amat malas untuk masuk ke opis .. yeah..mmg aku ade dpt panggilan dr opis..maybe nk tanya aku kat mana...ketika aku ingin mengangkat phone, batteri hp aku lemah terus mati..aku taw aku x patut buat macam tue..tapi hati aku sakit..aku bukan marah dengan unit PLB sebab bukan salah diorang tp aku marah sangat dengan Pihak UIA..sampai skang masalah aku belum setel lagi...

perjanjian telah dibuat..sepatutnya hari ini segala masalah dan kesulitan yang melibatkan aku telah selesai...aku telah menunggu selama 11 hari untuk masalah ini selesai..aku tidak mampu bersabar lagi..dan sepatutnya juga hari ini aku mula kelas, disebabkan tindakan yang tidak profesional yang aku buat aku telah ponteng kelas pertama aku..aku cuma membatu kan diri dirumah...

esok..aku belum pasti lagi..sama ada aku mahu masuk opis atau tidak...memang kata maaf mudah dilafazkan..tp yang menanggung beban adalah aku...mungkin ini yang pertama kali berlaku ke atas diriku,ade hikmah disebalik apa yang terjadi.. tp aku tidak boleh biarkan...ini hak aku..sudah hampir 2 minggu aku menunggu...xkan aku mahu menunggu untuk 3 minggu lagi...

aku malu dgn diriku..aku telah buat janji kosong pada kak sue dan bad...aku harap sgt mereka memahami situasi aku sekarang...dan untuk sekian kalinya aku berjanji, setelah isu aku dgn uia selesai, aku tidak akan berlengah lagi untuk aku memulangkan hak mereka..

kini, aku mula rajin menyelak laman akhbar dan aku juga telah mendaftar kan diri dlm mana2 laman portal yang berkaitan dengan pekerjaan..aku ingin mencari yang 'LEBIH BAIK'...

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails