Monday, January 12, 2009

Aku Kembali Ke FSPU

last week bermulanya sesi pembelajaran aku di UITM Shah Alam.. dalam tempoh itu aku juga telah berkenalan dengan kesemua pensyarah -pensyarah yang mengajar aku untuk sem ini kecuali aku masih belum tahu sape lagi ustaz atau ustazah yang mengajar subjek bahasa arab dan juga agama...
yeeehaaa...i'm happy...gembira sangat2 dengan lecturer yang mengajar aku kali nie...semuanya lelaki..hahhaha...ade skit semangat nk belajar...WALAUPUN.... lecturer2 aku ni dah VETERAN...errr jangan salah faham yer...aku maksudkan disini ialah cara mereka mengajar kami buat aku rasa suka...mudah difahami dan jelas sgt visi yang akan disampaikan sepanjang semester ini..dan ini membuatkan aku rs boleh 'score' utk subject..
kali ini aku amat geli hati dengan seorang lecturer aku...dia ni mmg sempoi gilsss...hahaha.. at first time, kawan aku jumpa lecturer nie, ade ke patut dia cakap lect tu tukang kebun uitm.. kiranya aku okie lagi aku igt lect tu technician aircond...huhuhu..mmg lawak r...sebab pemakaian dia x menunjukkan dia seorang lecturer...dalam kelas plak leh mengajar sambil makan kerepeks or kekacang... dia cukup pantang kalau kami tulis notes dlm kelas dia, kalau boleh dia xnk kami salin apa yg dia ajar atau cakap...satu lagi 3 perkara pelik yang lect aku ckp untuk senang FAILED subject..
1-jgn antar assigmnt yang mengandungi virus
2-No plagiarism
3-assigmnt timbang kati
inilah dia Dr. Mat Zain yang mengajar subject Technique & Modelling Planning.we love you!!!
owh yea..kali nie kami akan buat research kat MELAKA..kenapa pilih melaka??sebabnye MELAKA tiada RSN dan juga wilayahnya kecikkkk.hehhehe senang skit nk buat kajian...lagipon dekat je dengan selangor..so boleh lah ulang alik nk collect data n site survey...jalan sakan aku lagik!!!

1 comment:

SyahidaMaulot said...

salam..yang ni budak part 6 ke town planning? sape yer?

LiLo

Related Posts with Thumbnails