Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, January 28, 2009

Apa jadi??


haa....apsala nie?? fyi guys... kereta sepupu aku tenggelam.. dia igt selamat park kat situ...dah taw tanah pasir, janganlah gatal nk letak kereta kat tgh2 pasir..letak kat rumput dah r... kan dah jadi kerje petang tue..nasib baiklah ramai sepupu lelaki aku ada...so, menggunakan kudrat yang mereka ade juz mereka perlu tolak je la..tak payah nk panggil trak penunda... aku igt aku pon nk tolong gak..nk tolong dok dlm kereta biar berat skit kete tu jadinya....tp x sempat..sempat amek pic diorang je..hikhikhik....

3 comments:

++ Diamond ++ said...

ciannyer kena tolak kete...tp nmpk bersungguh2 tu... usaha tangga kejayaan... :) sis lilo tolong gak tu, tlg tengok ngan tlg amek pic

Muhammad said...

larrr
ingatkan ader orang main2 tolak2 keter
:P

Farazila said...

diamond: taw xpe...diorang tu bersungguh2...then pas tolak terus lapar..abes bantai ayam barbeku..

megat:hahha...itu la pasal...tali xde nk buat main tarik tali...guna la kete.,..jadi main tolak kereta..

LiLo

Related Posts with Thumbnails