Monday, June 9, 2008

Ungu - Cinta Dalam Hati

aku ske lagu cinta dalam hati nyanyian oleh ungu..
kenapa yer? coz lagu ini menunjukkan apa yang aku rasa sekarang...entah knp aku suka dia dan sanggup bersabar untuk menunggu dia..sumtimes aku rase dia dah dimilki oleh orang lain..but aku tetap sayang dia..susahkan klu bertepuk sebelah tangan..tp aku juga rase bahgia bila dia bersama org yg paling dia sayang walaupun orang itu bukan aku...aku mengerti...

Ungu - Cinta Dalam Hati


mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dalam hidupmu, dalam hidupmu

telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku

ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja

3 comments:

♥Syamelia♥ said...

aiyoo lilo...
siapakah agaknya gerangan jejaka bertuah itew...
rasa2nya akak kenal dia x?

haaaaaa..... akak taw...
mesti stitch kn.... :)

Adam Arjuna said...

hurm....

siapakah gerangannya itu..??

huhu

Farazila said...

owh..adalah...
masih belum masa nya utk diketahuui umum..
biarlah rahsia hatiku shj..


op coz..
dah semestinya 'stitch' kan....

dia seakan2 stitch..
myb juga cara dia mcm stitch..
hurm...

LiLo

Related Posts with Thumbnails