Saturday, June 21, 2008

Happy Birthday Mama Sayang!!!- updated

holla..holla..holla..
assalamualaikum...
hr nie baru aku sempat nk update cerita yg dekat 2 minggu yg lepas..
dah macam jeruk pekasam dah..
hahhahah....
sorry aku sedikit membz...
hehheheh



20 jun 2008, famili aku sambut besday mama kat restoren tupai2.. abang ipar aku yang belanja..awal2 agy kakak aku dah tempah satu table utk dinner..


aku?..aku juz belikan mama cupcakes jer...comei je cupcakes tue..ekceli aku nk beli 50 pieces taw..ikut umur mama aku..but nt sape yg nk abes kan cupcakes tu...aku juz beli 25 pieces je...cupcakes ni aku import dr kg tunku pj.. jauh kan..hahahha...demi mama ku..aku sanggup..


mama ku terchenta... i love u mom...selamat hari jadi yg ke.**thn..hehhehe.
lihatlah..ade x wajah aku rupa mama ku..hehhehe


nilah..sebahagian tetamu yang datang....ann dan hafiz adalah tetamu jemputan...
ann ni berbaju biru merupakan kawan kakak aku dr sabah..tp sejak dia turun kl lg kami dah rapat...hafiz ni plak menantu mama aku yg ke-3..cepat mama aku dpt menantu..menantu yg ke2 belum ade agy...aku sorok dulu..hahhaha..err..aku muda agy la nk bercintan...





4 comments:

MORIBAYU said...

huhuhuuhuh
kenapa bila ader acara makan2
sure muka si anne nie ader

nie petang nie
at mid utk celeb bufday aiman
sure budak anne nie ader

ahahahhahhahahaa

anne ko nie makan aja
:P
huuhuhuhuhuh
( me tgh diet )

:(

♥Syamelia♥ said...

lilo...
cup cakes 2 nampak menarik sgts...
nak skt...
nyummy nyummy...

Anonymous said...

wah adik ngan kakak tempek gambo yang samer

Farazila said...

megat,
anne ni pantang je orang ajak gi makan...sure je dia org yg pertama setuju...

kak emi,
sedap taw cupcakes tue..
nt lilo bg akk rs k..
ekceli lilo rs cream dia yg menarik
hehhehe

kai,
mira yg amek kakak punya pic k...dia tu mmg copy paste je
hahahha

LiLo

Related Posts with Thumbnails