Thursday, June 12, 2008

Heppy besday Adia - 12 jun 2008

hari pernikahan Adia 31 Mei 2008


heppi besday to u..
heppi besday to u
heppy besday to Adia..
hepi besday to u...


hari ni hari ulangtahun kelahiran Adia yg ke 22 tahun..
aku br teringat petang td..
patut la aku rs hari ni hr yg spesel...
rupa2 nye besday adia..
cepat2 aku anta msg kat dia..
myb sedang berhoneymoon kot..
hahhaha...
xkisah la..

owh ya...Adia br je melangsungkan perkahwinan dia masa aku gi trip pangkor..dat y la aku xdpt nk jd flower gurl..sooryyy adia..but masa Adia nikah b n na datang juga kan..teman kan adia..b siap pki bj wane purple coz adia ske purple kan..Adia nmpk ayu sgt masa tu..pakai baju kurung putih...adia nmpk neves tp adia pndai cover..kami pula yg terlebih xcited..maklumah adia org pertama kan dikalangan kita berempat..apa2 pon..b nk ucapkan tahniah buat adia dan pasangan ..errr spe nme, dah lpe lah...ur hubby ...Selamat Pengantin Baru. semoga kekal bahagia selama2nya...igt adia kunci kebahgian rumah tangga terletak ditangan adia sendiri...


muahhhhh...opss...boleh ke kiss wife org nie..hahahha..


4 comments:

Anonymous said...

Damu pa kmu to?.. Nano ni klase blog man?

Cerulean Bill said...

heppi!

Anonymous said...

This topic have a tendency to become boring but with your creativeness its great.

Anonymous said...

awat ade komentar pelik2 nie?x faham aku..

LiLo

Related Posts with Thumbnails