Wednesday, May 21, 2008

Man United VS Chelsea

erm..jap agy berlansung perlawanan liga juara-juara diantara Chelsea dan juga Manchester United di Stadium Luzhniki, Rusia pada pukul 2 pg waktu malaysia...erm aku nk tgk bola ngan sape yea..xde teman r..dah sememangnya aku ni "alone"..huhuhu..baik tidor agy bagus...xde la masuk opis lewat..huarggh..ngantuk dah aku nie...

ekceli aku nk tnye la korang..korang sokong mana MU ke chelsea...lalalala...
kalu mengikut kan fakta sedia ada 147 perlawanan dimenangi oleh MU and chelsea lak br 40 perlawanan dan ini kali pertama Chelsea dan MU dipertemukan dalam perlawanan akhir liga juara juara..





Cristiano Ronaldo diantara penjaring gol yang terbanyak dan ronaldo juga diantara pemain terbaik dengan taktik serangan balas yang mengelirukan..errr..betul ker? aku pun x sure sgt..

Michael Ballack pemain bg benteng pertahanan chelsea.berusia 24 tahun dan bermula menceburi bidang ini berusia 18 tahun. walaubagaimanapun ballack juga pernah membantu pasukannya dengan menjaringkan gol.


p/s: chelsea..chelsea..chelsea..berilah harapan pada chelsea...walaupun aku tahu MU lebih kuat...MIRACLE..ting!!!

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails