Thursday, May 8, 2008

i'm worst

apa nk jadi....metim td aku kne hentam...ekceli bukan aku sorang aje, but semua kene tp salah mmg nmpk kat aku....yg komen pasal kerja aku bos aku kat SUK..aku pon x knal sape dia...Bos baru aku yg kat SUK ni mmg nk tgk keje detail sedetail2nya...sampai line yang terlebih or terkurang pon make sure benda tu bercantum...

mmg aku taw salah aku...3 bulan nk bg benda perfect payah r beb....lain la klu aku ni expert..bt keje dah bertahun2..at least klu org buat research n stdy pon paling koman pun 6 bulan, itupon siap ade assistant agy..ni satu daerah gombak aku sorang je yg pegang apa cer? ....

nasib la ade member n exec.project yg memahami, coz dia tahu aku budak baru n lambat pickup pasal mapinfo nie...lagipon ini 1st project aku...masih blur2 agy...tp malu gak r nmpk sngt mcm aku xreti apa2 td...En. Faisal nk komen aku td pon hati2, xnk bg aku terasa kot...dia bg aku ms smpi 20hb..pandai2 la aku nk cover project jalan n projek infra ni smpi pertengah bulan jun....harap2 x menjejaskan trip aku bulan 6 nt.....

okiela..gtg..nk pi site....aku kne rajin berjalan dh skang nie.....klu nmpk ade kereta iswara hitam kat area rawang, selayang or hulu kelang berkeliaran atau mencurigakan..jangan takut k..itu kete aku la...aku xkan kaco orang melainkan orang x kaco aku k...err..pastu jgn lpe hon kat aku ajak aku minum2 ke xpon makan2 ke..hehehhe.....daaaa....

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails