Tuesday, December 25, 2007

~Majlis Pertunangan Kak Zura & Firdaus~

Hari Ahad lepas, aku dijemput ke rumah kawan aku kat Putrajaya sempena Majlis Pertunangan dia dengan org tersayang..aku kenal kak zura nie masa aku keje kat putrajaya..kami mendaftarkan diri pada hari yg sama..sebab tue aku agak rapat dengan dia compared dgn yg lain...

Aku sampai rumah kak zura kat presint 8 dlm kul 11pg setelah aku jemput Kak Nad untuk temani aku.(thanks kak nad teman lilo).. Sampai2 jer terus masuk bilik kak zura..tyme tue aku terperanjat gils, sbb aku kenal dgn jurumekap tue....gosh..kechiknye dunia nie...sblum masuk aku dah tergelak2 kat luar bilik tue, kak nad hairan tengok aku tyme tue...

"lilo, apsal lilo tergelak sensorang nie"
"hahahha...kak nad, lilo kenal dia la.."
"sape?"
"tue, makeup artist tue, lilo penah jadi model dia la"
"ooo.."

dulu lah jd model dia sekali jerk.. masa muka aku licin.. skang muka aku dah banyak tumbuh jerawat.. uiks? apsal yer...tensen ker..perubahan hormon atau ade org ske kat aku.. hahhaha... xkisah la...bukannye selalu muka aku mcm nie...xpe..skang nie pon aku tgh buat treatment.. nk kembali pada asal..

kak zura dah separuh siap..tgh nk set rambut..
tetap nk nampak cantik masa majlis pertunangan..

sentuhan terakhir dari abg Ahmad
(camne la dia boleh pakaikan tudung style mcm tue, aku sendri buat pon x jadi..huhuuh)

taraaa...dah siap...ayunyer akak aku sorang nie..
abg ahmad ditemani oleh PA-nya abg yazid(klu x slp aku)


"farah, meh sini sat.."
"apsal?"
"aku nak touch-up skit ko nie..muka x berseri langsung"
" ye r taw la rindu nk make-up farah kan..hihihi"

aku dan kak zura..
smile!!!

"farah, kenapa pki baju wane maroon..nk overshadow kawan ko ker?"
"xde maknanya..ikut tema k"

so sweet..lepas nie setia pada yg satu je taw

sebelum balik..aku dan kak nad sempat ambil berkat dari kawan aku,
moga kami dapat jodoh yg sesuai..
gatainya aku..kihkihkih...

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails