Tuesday, December 18, 2007

Aku makan dan makan dan makan tiada henti..

Seminggu aku duduk di Hotel Eastin atas sebab kerja luar...aku masih igt lagi, tyme aku dlam dewan nk berkonvo, aku dpt pggln suh pergi kerja luar esok juga..arghh..xdpt aku nk rest tyme tue, baru igt nk cuti... Disana, aku dikuarantinkan, xde masa nk keluar kemana2 (walaupon aku tahu OU, IKEA dekat jerk...) So kerja aku xdelah sibuk sangat hanya melayan cikgu2 yg nk hantar borang claim n markah peperiksaan..aku nie kira mcm customer services la...

Yang bestnya aku makan 6 kali sehari..wow..mcm ner badan aku x debab..xde berjalan n exersice pon..cuma makan n tido jerk..hehehhe...Yup mknn kat sini mmg byk choices..x taw nk makan apa.. so, aku amek kuantiti yg skit tp pelbagai jenis..dapatlah aku rase kesemuanya..uiks..tamaknya la aku ni kan..mcm xde hr esk lak...

hari pertama, kedua n ketiga mmg aku excited dgn makanan2 yg dihidangkan..tp bila masuk hari ke-4 aku dah x larat nk makan dah...dah rase muak...tp pling best skali..aku suka mkn dessert..setiap kali turun makan..aku akan amek choc cake atau cheese cake..sedap gils...erm..ice cream pon aku amek gak..of coz la ice-cream vanilla, flavour fav aku...

so ni diantara makanan yg aku sempat snap...













No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails