Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, December 10, 2007

Kelas Make-up Intensif Nurul Shukor


Anda kenal siapa Dia? Klu tidak, tak mengapa aku akan memperkenalkan siapa dia nie sebenarnya..(eceh..macam nk bongkarkan kes misteri lak..huhuh).. Ekceli bukan apa pon..Dia ni merupakan Seorang Jurumekap Artis Profesional yang lebih dikenali dengan nama NURUL SHUKOR..Banyak Artis2 di Malaysia ini menggunakan khidmat solekan kak Nurul..Antara artis yang pernah disolek ialah Datuk Siti Nurhaliza, Erra Fazira, Camelia, Nurul dan lain-lain..Bagi aku solekan dia mmg menyerlah dan tampak berseri...Baru-baru nie Kak Nurul telah menatarias wajah Erra semasa perkahwinan Erra-Emran..cantik x wajah Erra semasa perkahwinan beliau? So klu korang berangan nk cantik tyme korang kawen nt boleh lah buat tempahan yer..
Aku nk cerita serba ringkas pengalaman aku di makeupkan kak nurul.. Aku suka dgn sentuhan dia..xkasar pon..sampai aku boleh tertidur lak..taw2 je aku buka mata dah siap...sebab dia dah pro, so dia makeup aku x sampai 20min pon..bab kata dia muka aku nie susah skit nk makeup..mana x nya pipi aku kan chubby..so kne la gune teknik shading tuk nmpk aku lebih kurus...bukan sebarangan warna boleh aku guna coz kulit aku ni gelap skit...bhgn mata aku ni paling susah coz aku xde kelopak mata..untuk menampakkan mata aku cantik aku kene guna kelopak mata palsu dan pembayang mata yg bersesuaian supaya mata aku lebih galak..errr...sorrilah yer..pic aku dimakeupkan kak nurul xdapat disiarkan yerp...hehehhe...klu ade permintaan baru aku tunjukkan..segan aku sebenarnya..
Kenapa aku cerita pasal nie yerp...sebenarnya aku nk mempromosi kelas makeup Nurul Shukor nie pada korang..mana la taw ker korang berminat nk mengikuti kelas makeup ker, atau nk buat tempahan makeup ker, tempah baju pengantin ker..nk buat danadana rambut ker..so klu berminat..boleh tgk blog kelas makeup..

BERMINAT UNTUK MENYERTAI KELAS MAKE UP?

Sertai Bengkel Intensif Akademi Nurul Shukor. Kelas ini terbuka kepada mereka yang berminat untuk mengetahui teknik-teknik solekan Pengantin, solekan Malam dan juga solekan Siang.
Selain itu mempelajari teknik dandanan rambut dan sanggul.
Untuk Maklumat lanjut sila layari http://kelasmakeup.blogspot.com/







p/s: Kak Nurul, farah dah tolong promosi kelas kak nurul nie..erm nt farah nk kawen bagi discount 80% taw untuk 4x makeup..hehehhe...

1 comment:

zafirah mahirah said...

nk tgk gmbr tu...
hehhehe..
=D

LiLo

Related Posts with Thumbnails