Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, December 30, 2007

~Becky~

Huarghhh...
Good Morning!!
bgn pagi semalam, aku tgk becky tdo tepi pinggang aku...
pandai lak dia cr port..tdo satu selimut dgn aku..sejuk ker?huhuhu
aku bangun, aku perhatikan si Becky nie..nyenyak nye tdo...
smpi aku usik2 dia buat donno jer..
lantas, aku pon capai kamera tepi katil..aku pon snap la pic si Becky nie..

slalunya, aku akan bgn dulu dari becky, bila aku dah mandi baru lah si Becky nie terkedek2 ikut aku naik atas...
duduk atas katil aku..smlm aku lewat skit bgn, so becky kejut kan aku tp aku x sedar..penat sgt ke aku nie..gi mana yer mlm sebelum tue..huhuhu...
aku ske cara Becky kejut kan aku dari si Ruby..
klu si Becky dia ske buat bising kat telinga aku n jalan atas badan aku..
Kalu si Ruby yg kejutkan aku dia akan naik atas badan aku dan urut aku...best ker Ruby urut???sorry yer..Ruby ni klu urut guna kuku yer..so sakit la bdn aku..huhu..x pasal2 bercalar badan aku...





1 comment:

Imran said...

wow. nyenyaknya dia tido..

LiLo

Related Posts with Thumbnails