Sunday, December 9, 2007

~Happy Sunday~

Huarghh...

seronoknya dapat bgn lambat skit hari nie..klu x hari2 aku bgn kul 5 pg taw...
hari ni aku bgn kul 8pg coz aku x keje..memang niat dihati nk bgn lambat pon..
Buka jer mata aku terus capai HP n msg my fwenz ajak g tgk wayang..
So far yg reply kat aku semua xdpt nk gi..myb tyme n venue yg xsesuai kot..hehhehe...
its okie...


Hari nie aku mem"volunteer'kan diri utk mengemas rumah(dapur)..ekceli dah lama gils aku x mengemas..hahha..malasnya lah aku ni kan..Hari nie mama aku x masak tghr coz jiran sebelah umah aku buat kenduri kawen..so makan free la gamaknya..hahaha...

Hari nie x banyak benda yg aku lakukan..after je gi kenduri kawen tue..aku sambung mengemas bilik aku..baru lah perasan bilik aku tue messy..ish..ish..ish...anak sapo la nie..aku kutip baju2 dlm bakul yg belum basuh lagi..aku sapu lantai..cuci kipas..lap tingkap..lipat baju..tukar cadar...pergh..penat la..dah lama aku x mengeluarkan peluh..selalunya aku simpan je peluh aku nie..hehehhe...


cuma yg belum aku buat lagi...bear2 yg kat atas katil aku semua aku nk pi 'mandi'kan diorang coz dah xde rupa diorang dah...so..td masa aku bawa bear2 aku tue turun bawah...sempat lah aku susun bear2 tue atas kerusi...amk aihh..penuh kerusi tue...pe lagi...aku pon ..snap la pic diorang..tp x muat la masuk dlam frame kamera aku...hehehe..dah xde keje tyme tue..nk mandikan diorang xleh coz..depan umah aku tue ade buat kenduri kawen..kat mne plak aku nk jemur...nt ade je yg bawa blk igtkan buah tgn dari pengantin lak..huhuhu...

erm..aku rase ngantuk..nk tidor sat..dah lama x rase tidur petang nie...klu rajin aku masukkan pic2 aku yg da byk sgt terperap dlm kamera nie...stay tune... :)

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails