Friday, January 1, 2010

Sepetang bersama dani n dini

31.12.2009..penutup tahun 2009...aku bawa bersiar-siar anak2 buah aku ke taman di taman tasik ampang hilir...saje meluangkan masa bersama2...lagipun aku dah lama x buat exercise kan..at least berjalan kaki dekat sejam pon dah boleh kuarkan peluh...


dini...sian dia main sorang2..abes tu nk bt camne..adik kechik lagii...


si dini jeles tgk aku main dgn si dani..sibuk nak menunggang dgn adik dia..

dini


dani..


dani keletihan sampai tertidur..dini plak take over aku tolar troller nie..tergelak aku tgk dini ms nk tolak adik dia smpi meluru ke tasik...dini dah nangis2...minta tolong aku tarik adik dia..troller tu lebih berat dari dini...so dini x dpt menggunakan kekuatan tuk tarik troller..

my luvly dani..muahhhh...

4 comments:

Anonymous said...

papepun, diniy gy syok kuar dgn aku la.. ahaks..

Edzlin said...

aaahhh comelnya dani time tidur

Syukri R said...

wendu lor kat diniy...

fadilah said...

umi dia bz terpaksa ar bonda dia tak over...

LiLo

Related Posts with Thumbnails