Monday, January 11, 2010

Bermula kisah Seorang Pelajar

venue : uitm shah alam
date : jan 2010 (semester 4)
purpose : memenuhi ilmu di akal



sabtu lepas iaitu 9 januari 2010 merupakan sesi pembelajaran pertama bagi sem 4 utk tahun 2010..aku amat bersemangat untuk belajar pada minggu pertama ini..sampai awal beb..awal 15min..hihihihi...ini muka fresh yang diambil waktu pagi semasa perjalanan menuju ke kelas..




sesi perbincangan utk projek studio..kali nie kitorang dapat site kat teluk intan..hurm jauhnyee..selalunya dapat kat area selangor...studio master kitorang kali ni tuan syed.....pening kepala kena had kan cuti untuk berjoli..cuti tahun ni utk exam dan site visit..aishhh...


garang x project coordinator aku..hopefully dia leh menjalankan tugas dgn sebaik mungkin..dan kami sebulat suara memilih dia for sure la kami kena ikut arahan dia..alih2 aku diberi tugas buat pelan dgn partner aku zainal..ala...mentang2 la aku taw pasal map kan..huhuhu..mati katak aku dibuatnnyee nt...xpenah2 pegang sektor penting ni..LANDUSE beb...




it's me...cumel x???sebijik mcm muka student kan...owh..stitch aku x tinggal..mana2 aku akan bawa..hihihi...



ini classmet aku...PLK Deg Town Planning..kak nadz bertudung kuning dan kak arin free hair..sorang dah kawen dan soran bakal kawen bulan 6 niehh..owhh...dan yg paling penting aku yg paling muda okies..hihihi..



seorang lagi kak yati...mantan puan codi..hihihii..walau mcm ne pon ttp jd pen codi...dan belakang aku tue macam musang berjanggut tue..en mady..si mady plak dari sem 1 hingga skang mmg x lari jd class rep...



ini lah clazmet aku..dulu ade 16 org pelajar kini tinggal 9 orang sahaja..mmg sikit...2 org kawan aku fizah n wan dah blk dah..zainal plak xdpt dtg..so aku harap...9 orang ini kekal smpi kita semua graduate dan terima segulung ijazah bersama...kawan-kawan..tinggal 2 sem je lagi..tekadkan usaha..kita sama2 sahut cabaran lecturer-lecturer kita orait...dulu class kita dah dapat imej buruk..sem ini dan seterusnya kita bersihkan nama kelas kita.....

4 comments:

Edzlin said...

selamat berjuang :D

Unknown said...

wahh dh jd plajar U..
jaga dri n study smart k ;)

Farazila said...

edz..trima kasih..selamat berjuang utk anda jugaa

kak ena...
yeap pelajar matang..hahahha
thanks akk...

~aSHa~ said...

selamat belajar....belajar rajin2 ye dik...

LiLo

Related Posts with Thumbnails