Tuesday, February 3, 2009

kejam

erghhh...tension taw....kenapa la dia block laman web nie...bukannya aku buat apa pon..juz setakat tgk jer....rase2nya x menggugat apa2 kerja pon...bukan boleh chat, laman web ni bukannya suatu laman web seperti rangkaian sosial yang lain macam myspace, facebook, friendster atau apa2 jelah...rase2 nya x relevan dia block laman web nie..setahu aku, aku seorang jer yang guna laman web nie kat opis..www.dafi-fc.com/dafi...sampai hati diorang buat aku mcm ni...ala org lain boleh plak main games..x terjejas ker diorang punya kerja..lagi la diorang tu xde keje....aku x dengki pon taw...unit lain aku dengar boleh je plak buka friendster kadang2 tu siap boleh yahoo messengger..ni la dia berat sebelah, klu ngan puak diorang ade je kelebihan...pas ni klu aku taw skype aku kene block siap la korangggg......byk la aduan aku buat nanti....menci..menci.menci...
p/s:harap2 blog aku diorang x blocked

1 comment:

Mira Syamim said...

kes jeles2 la tu..
sabo kak...
hehe

LiLo

Related Posts with Thumbnails