Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, February 15, 2009

coretan buat awak

salam awak....

pertama sekali saya nk kata "Syabas" kerna awak telah berjaya menyahut cabaran saya awal tahun ...awak benar2 buktikan pada saya pada hari ini..

Tahniah atas pertunangan awak dengan si dia..moga hubungan awak kekal dan bahagia di samping si dia..awak jangan risau ttg saya... sy tahu jaga diri saya...sy x kan kesal dgn apa yang telah sy lafazkan pada awak... sedih??? owh...tidak..saya tidak sedih atas pertunangan awak malah saya gembira...

dr jendela bilik saya...sy lihat awak begitu segak dengan berbaju melayu..barang2 hantaran indah di hias dgn warna kesukaan awak..mungkin saat itu awak berdebar2..awak x henti2 msg dgn saya.. apa yang sy boleh buat..juz bg kata2 semangat buat awak...

seperkara lagi, saya nk wish selamat ulang tahun kelahiran awak yang ke-30..mungkin penantian awak dgn sy sia2 tp saat ini awak bersama dgn seseorang yang penuh bermakna buat awak kan walau perempuan itu bukan saya...

satu sahaja saya minta dari awak...lupakan saya dr ingatan awak..buang segala memori yang baik dan buruk sepanjang kita pernah bersama...

farahzila.

p/s:thanks mama selalu di samping anak mu di hari ini...

7 comments:

ateh... said...

alolololololo...kenape ni farah..jgn le mcm sedih2 je..tak mo2..meh snyum ckit.klu tak boleh snyum..tak pe la..ateh senyum kan untuk farah ok.hihihihih

Nad'Nadia said...

jadikan segala kenangan indah lilo bersamanyer sejarah yg xkan terpadam selamanya

Insyaallah,u deserve more better than him one fine day

chayok2

Farazila said...

Ateh: hahahha.... erm xde pape la..juz luahan rase jer....erm...ateh..farah z sedih dah...skang ni cari senyuman..tp nk minta kat ateh senyuman tu ..coz ateh dah ameks senyuman farah laaa...

kak nad: okies kak nad...terima dgn hati yang rela...harap2 org jauh sudi terima lilo..

♥Syamelia♥ said...

lilo ok ker?
take things positive ok...
apapapun, igt! study comes 1st...
and akak taw lilo kuat!!!
mwahhhhsssx

anything, lilo taw mana nk carik akak kn...

Farazila said...

kak amy..
sure la lilo taw nk cr akak..
akak kan kat jajahan shah lampu..
sape xknal dgn akak..
hoiihihih

lilo kan strong ..alah small matter je la kak...

Anonymous said...

cam sma jer.. but dia dh kawen pon.. huhuhu

aya said...

farah ...siapa yang dah kahwin tu ...huhuuhu...

LiLo

Related Posts with Thumbnails