Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, February 11, 2009

Terima Kasih En. Abu

ini adalah En. Abu Hanifah...En Abu merupakan pembantu teknik di unit Pembangunan Luar Bandar (PLB)..kenapa plak dia dtg jumpa aku yea??? siap bawa beg dan buku bagai..owh...ini adalah hari terakhir beliau di sini ..tu yang dia amek kesempatan jumpa dan bermaafan kat aku sebelum dia melangkah keluar..lepas ni en Abu akan ditukarkan ke Jabatan Kerja Raya dan dinaikkan pangkat sebagai Jurutera...wow..best nyee!!..bila la plak diorang nk serap aku kan...harap2 pas aku dpt degree nt..aku pon leh jadi mcm dia..tp bukan as a engineer but as a town planner..insyaAllah..bagi pandangan aku selama setahun aku mengenali dia..dia mmg seorang yang rajin, komited dgn kerja, dan yang paling penting amat disenangi oleh staff2 yang lain..Hj Abu ni kadang2 belanja aku minum pagi, kalau gi minum mesti dia bawa aku gi kedai kopi kat area stadium selayang..kalau aku berdiri sebelah dia mmg aku dan dia sama tinggi..kechik je haji abu nie..hehhehhe..aku suka tgk muka dia, sebab kiut mcm budak2 plak..hahahha..apa2 pon...aku nk ucapkan semoga berjaya di tempat baru..jangan lupa kami kat sini...
p/s: sepahnye meja aku kan..

2 comments:

[r][a][y] eusouff said...

ada apa2 ke lili ngn inci abu nih???
keh keh keh

Farazila said...

enggak ada apa2 sih...
itu cuma teman sekerja..
kok jeles sama gua?
hahaha

LiLo

Related Posts with Thumbnails