Thursday, February 14, 2008

secret admirer


hye..


act, aku ada minat seseorang..mmg kami berkawan..masa mula2 aku kawan dgn dia..aku anggap biasa jer..tapi lama-kelamaan berkawan aku agak suka cara dia...

bagi aku, dia xde la istimewa mana..kadang2 dia membuatkan diri aku rasa istimewa..sumtimes dia buat aku ketawa..sumtimes perangai dia amat mengjengkelkan aku...tyme ni mmg meluat aku nk tgk muka dia..ergghhh...

macam mana aku boleh suka dia..ntah..aku sendri x tahu..nk kata aku selalu call or msg dia..mmg jarang..klu jumpa pon kekadang jerk...selalunya kami berbeza pendapat..

Walaupon dia jarang bersama aku..aku rasa nk dekat dgn dia..nk tahu cerita dia..nk tahu kisah dia..if can, aku nk tahu everythin bout him..tapi apakan daya, aku hanya boleh lihat dia dari jauh...apa yg aku lihat dlm diri dia,dia punyai prinsip nya tersendiri..pemikiran yg matang..childish..talkactive..friendly..etc.

erm...dont ask me who is he..mmg aku x kan bgtaw dgn sesiapa pon..biarlah hanya aku shj yg tahu...kenapa aku x berani nk luahkan apa2 kat dia..coz aku x nk kehilangan kawan aku, let say dia tahu aku ni secret admirer dia, op coz la friendship kitorang akan berubah...mungkin dia akan jauh kan diri dia dari aku..
AKU adalah peminat rahsia DIA



3 comments:

Adam Arjuna said...

uuhuhuh..menarik...

ni entry yg paling adam suka..

eheh..saper la gerangannya orgnyer tu kan...

but anyway..its all about heart and feeling kan..??

later..

Farazila said...

en.adam
apsal ekh suke entry nie...
u know wut adam..
after lilo post je pasal nie...
tetiba rase malu gils taw...
rase nk delete jer..
ye la...course telalu personal..hehehe

maluuunyeeeee...
org tue rahisa..
haruslah lilo je yg tahu..
:P

MyRaLiCiOuS_89 said...

cupppp...
kite rasa cma taw jer..
eeem but...
shhhh biarlah rahsia..
x gitu sis?

LiLo

Related Posts with Thumbnails