Wednesday, February 13, 2008

Farahzila!! Are u fall in love???


"hey sis..sis lain mcm tgk sis skang nie..sis tgh hot bercinta ker?"

"lilo..lilo dah berpunya ker..sape yg bertuah?"

"angah..nape nk sorok2 dari mama nie..sape org tue?"

"apsal blog ko jiwang2 ekh..dgn lagu tangkap leleh"


hahahaha....
apa kene ngan korang nie...apa lain nye aku nie...apsal korang tanya soklan mcm tue...aku ni nampak sedang bercinta ker?
lllaaaaa...korang ni, x boleh ker aku tulis dalam blog aku ni pasal cinta..x bermaknanya aku sedang bercinta...kan esok Valentine day..so minggu nie aku cerita pasal kisah Cinta la...klu aku tulis pasal aku mesti korang boring kan nk baca..so aku selit2 adegan ringan2 nie buat tatapan pembaca setia blog aku ni kan...errr..aku ade ker pembaca setia nieh...hehehehe...
jawapan yang aku boleh bagi No Komen...opsss...xde maknanya lah...eh farah ko igt ko artis nk jawab no komen.. hahahha... terus terang aku katakan yang aku masih SINGLE n AVAILABLE..belum ada lagi jejaka yang bertuah dlm hidup aku..
so..x payah lah nak buat andaian pasal percintaan aku yer..dgn sape aku bercinta..bila berputiknya cinta n blah blah blah...thanks a lot pada sape yang ambil berat kat aku...of coz one day aku akan share cerita cinta aku ngan korang k...

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails