Tuesday, February 5, 2008

Dunia Baru The Movie



Hari ini merupakan Pratonton Dunia Baru The Movie..aku dapat tahu from blog AJAMI..Drama Dunia Baru adalah crite fav aku...aku ske sgt tgk crite ni walaupon kadang2 aku ter'miss' nk tgk..aku suka watak madihah yg kelam kabut dan juga watak Tajol yg pikir kan perniagaan dia jer..ekceli setiap watak mmpunyai karakter yg berbeza...drama ni bg aku xlah terlalu heavy...

wah..wah..wah..sekarang nie drama dunia baru akan ke layar perak...aku rasa mmg patut pon diorang buat filem..bagi aku cerita ni mmg santai...dan aku x sabar nk menyaksikan nt..




7.02.08- Dunia Baru The Movie nie akan ditayangkan..semestinya aku akan pergi tgk di pawagam yg berdekatan masa CNY nanti..hurm op koz la, KLCC yg menjadi pilihan aku...dekat kan...so klu korang yg lelain nk join aku tgk Dunia Baru The Movie Khamis nie jomla jumpa aku kat KLCC yer...masa belum ditentukan lagi..myb petang kot...dah lama aku x jenjalan kat KLCC..opsss..menyimpang plak...calling2 k..

untuk maklumat lanjut mengenai sinopsis ker, pelakon ker lagu ker..sila layari web ini Dunia Baru The Movie


1 comment:

LiLo

Related Posts with Thumbnails