Wednesday, March 17, 2010

heyyo...HRU guys??

holla..hollaa...

last week aku abeskan masa dengan menyertai giveaway dr rakan2 blogger...but rase2 aku bukanlah dikalangan yang betuah..tapi x pe...walaupun nama 'iamfarahzila' xbertuah dalam giveaway tp nama itu amat2 bertuah bg diriku..i love myself very much..

erm...okie tiz week aku nk bercerita ttg aku pula..pasal apa yea?..errr aku malas nk citer pasal keje or belajar but kali nie aku nk cite ttg cinta..AKU dan CINTA...hehe..seronoklah lah tu bila aku sebut pasal cinta kan...hehehhe..taw x korang, aku mmg mudah jatuh cinta...aku suka bercinta...mcm2 aku bercinta..bukan setakat dengan manusia je...dengan binatang ngan katun pon aku jatuh cinta..hehehehe..seyes r tak tipu....

tapi aku x punyai masa yg banyak utk aku cerita ttg AKU dan CINTA sec keseluruhannya utk entri kali ini..but aku buat sec bersiri yea...kalau korang suka membaca..sila2 lah baca entri sy yea....erm sy rs ade 5siri..x banyak....nt sy publish bila free okies...owh yea...berita baik untuk pembaca blog saya...saya teringin nk bg hadiah pd anda setelah pintu hati saya terbuka apabila melihat rakan2 blog yg lain buat giveaway...maybe sy akan buat contest teka meneka....so...tunggu je r yea dalam masa beberapa hari lagi...

salam sayang dari farahzila....
muahhhhhh
Chapter 1
Cinta Pertama

Chapter 2
Cinta Penuh Penipuan

Chapter 3
Cinta Ditolak

Chapter 4
Cinta Kerana Allah

Chapter 5
Cinta Lakonan

2 comments:

~aSHa~ said...

wah bersiri-siri tu....menarik2..

Farazila said...

hehehe..saje je cr kelainan kak...

nt klu bt satu siri..jenuh org nk membaca...

LiLo

Related Posts with Thumbnails