Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, April 30, 2009

lilo and stitch boleh sy jumpa kamu lagi?


taw x..aku begitu teruja nmpk skuter lilo and stitch..gambar di atas tu hanya lah gambar hiasan yea..bukan skuter ni yang aku jumpa...skuter yang aku jumpa lebih cantik dari yang nie..ni nmpk cam gurlish skit...yg sweetnye...lelaki yang bawa skuter tue...OMG! dalah hati aku..ade juga lelaki yang minat 'lilo and stitch"..alkisahnya aku terserempak masa nak masuk pintu belakang UITM isnin lepas...masa tu lampu merah..so mata nakal aku ni melilau pandang kiri kanan depan belakang..alih2 aku tertumpu satu skuter ni..mula2 xpasan gak tu lilo and stitch..lama gak la tenung then rs cam nk keluar kete tu nk ckp.."skuter awak cantik..sy suka"aku cam biasa la dah x tentu arah...rs cam nk amek je pic skuter tue..tp mana ade kamera..hp kamera lagi lah harammm...aku siap hafal no plat skooter tu..rase nye skuter ni asal dr Perlis...

p/s: klu boleh nk sgt jumpa lagi....

5 comments:

fieyna_daFFi94 said...

nanti fina tlg carikan ea??
ne la taw, dy balik perlis...
hehehehe....

BeMiE said...

apsal tak mintak jer no tipon mamat tu... leh jumpa lagi kekekek

Ena said...

hahaha mujur tak ckp ke pakwe tu 'awk encem tp lbh encem moto awk dr awk' ekekekeke

Farazila said...

ye ke fieyna..hihihi
susah je la kamu nie....
okies2....

bemie...adess..saya pemalu lorhhhh

kak ena...
tu r pasal..klu xfarah da ckp mcm tu dah..tp nt dia yg malu plakk

Lina said...

klu dah minat tu mata nampak jer kan...

LiLo

Related Posts with Thumbnails