Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, September 25, 2008

lirik cuba-faizal tahir

petang tadi...aku asyik pasang lagu cinta antara kita berulang2..smpi budak opis dah naik buhsan..then kak huda datang dia nk request lagu cuba faizal tahir...(err mcm deejay plak aku ni kan)..siap minta lirik agy..hahha..nasib baik kawan aku bg aku lagu cuba ni...then aku pasang la berulang kali...makin lama aku dgr..makin sedap plak...ekceli slalu jer aku dgr lagu ni kat radio...tp aku kurenggg sikit ngan faizal tahir taw..bukan sbb dia superman but...hr2 aku naik jer kete sure ade je la lagu dia ni...rase2 aku ade kot setiap sejam diorang main lagu si pesal ni..(stesen mana x perlu aku sebut okies)..CUBA UNTUK MEMAHAMI DIRIMU/KU...

Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu

Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Cuba kau lihat
Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakit
Dalam diri

Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar..
Untuk kau melihat ke mataku

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

P/S: err aku bt survey yea...lagu dibius cinta x menarik minat budak2 opis aku...hurm myb aku kene selalu mainkan..baru berkesan skit BIUS tue.. then lagu dafi adinda diorang ckp sedap tp klu dgr byk kali, rase nk tarik selimut...

4 comments:

~SYAMELIA~ said...

wah! lilo rupanya penganalisis lagu rupanya...

dah banyak kajian yang dilakukan...

lagu 'kenapa singgah kalu x masuk' x analyze ker??? hehhehhehe.....
apa lak kata survey???

---> berlari setempat

Farazila said...

hahha..part tyme job la kak emi./..wakkaka..

err..lagu KSKXM owh tu xleh buat coz lilo belum interview agy..huhuu

Lina said...

akak pun suka lagu ni terutama tang korus tu...

Kekasih Gelap said...

lagu ni mmg best :-)

LiLo

Related Posts with Thumbnails