Wednesday, January 16, 2008

My Lucky Stars



lately, aku suke tgk drama bersiri korea - my lucky stars..hurm dulu aku jarang menonton tv, myb aku selalu pulang rumah lewat..xde masa nk menonton..blk2 jer dah lewat mlm, yang sempat aku buat mandi, makan n iron baju utk gi kerja esok pagi..seyes aku dah jatuh hati dgn crite nie..skang nie aku mesti blk keje cepat nk tgk crite nie..lagipon skang nie kerja baru aku dah xde OT lagi..

my lucky stars nie mengisahkan percintaan diantara dua insan yang berlainan darjat tp mempunyai impian yg sama..mereka melambangkan percintaan mereka dgn merekabentuk rantai tangan berbentuk bintang...dlm drama ini, mereka tidak lepas dari ujian2 hebat yg melanda dlm hubungan percintaan mereka..




Saksikan Drama My Lucky Star setiap hari isnin hingga khamis pukul 7.00 - 8.00 mlm di 8tv..errr..drama ni nk dekat abes dah...so myb klu korang tgk pon xphm kot..tp xpe juz nk share ngan korang jerk...

aku dah dapat cari drama nie dalam website klu korang nk tgk sila klik link nie my lucky star

No comments:

LiLo

Related Posts with Thumbnails