Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, January 23, 2008

K-mie pengganti Becky

Assalamualaikum!!!
Akhir tahun lepas aku bgtaw yg Becky hilangkan..yup..smpi skang aku x jumpa lagi...Sabtu lepas,aku gi rumah sepupu aku sbb dia bt majlis perkahwinan...kat rumah sepupu aku nie mmg byk kucing...tapi semuanya warna hitam..
papa( bapa saudara) aku kata abg fad ade jumpa kucing putih...tapi papa dah halau dia...sbb papa dah x larat nk bela kucing...so aku pon minta la kat abg fad yg aku nk kucing yg papa dah halau tue...abg fad kata kucing tu dah hilang...dlm hati aku kata xpelah, masih ade ruby n anak2 dia lagi...
Lepas jerk aku blk dari dewan..aku singgah umah ibu jap..tukar baju..penat seyh hari tue...walau hnye menjadi penyambut tetamu n photographer yg x bertauliah...tapi paling menyedihkan kamera yg aku gunakan utk amek gambar hilang...warghhh..sedey nye...sory la Asri kamera tu hilang...salah aku gak x pegang kamera tue smpi habis majlis...
Lepas aku tukar baju, aku pon gi dapur...tetiba aku nmpk sekor kucen putih..dia dtg kat kaki aku...dia mengiau mcm minta makann...dlm hati aku mungkin ini kucen yg papa maksudkan...hurm hatiku tertawan tgk keletah si dia...cuweettt!!!...
aku minta ngan abg fad nk bela kucen nie..tp abg fad berat hati nk bg kat aku...sbb kuceng tue mmg manja dgn abg fad..siap abg fad bawa tido sama lagi...ibu kata, org yg br kawen xleh rapat sgt ngan kucen..so ibu suh abg fad bg je kucen tu kat aku...Yezzz!!!..akhirnya kucen puteh tue jadi milik aku....tenkiu ibu..muahhx..sayang ibu...
Kucen tue aku bg nama K-mie coz dia nie jantan dan warna bulu dia seakan2 cream..so, dr creamy terus aku pggl dia K-mie..matanya bulat dan berwarna biru..berat dia dlm 200gram..yang uniknya kuceng ni ekor dia panjang, act dah lama aku x bela kucen yg ekor pjg taw..selalu xde ekor macam ruby...dia nie agak manja taw...Lihatlah kucenbaru aku pengganti Becky...


"Meow!!! Nama sy K-mie"

' masa untuk tidor'

'K-mie sedang bersihkan badan'


1 comment:

AzeedA said...

hai faracantek! akak tgk kat addressbar de ur blog add... saje dropby tanye kabor.. how's kje baru? xrindu kitorg ke? take care of urself & teddybear ek? k-mie kiut!!

LiLo

Related Posts with Thumbnails