Monday, January 28, 2008

Aku dan AJL


Semalam aku berkesempatan menyaksikan Juara Lagu secara langsung di Stadium Putra Bukit Jalil..Aku dapat tiket free ni dari Chapek yg kebetulan dia ade 5 tiket..yg pergi aku, chapek, paan(kwn chapek), munirah (kakak chapek)..sepatutnya satu lagi tiket utk fit..tp disaat akhir xjd...sampi je kat sana mmg aku dapat lihat ramai org tgh beratur nk masuk stadium...
slalu kita dgr pasal red carpet kan..tp berbeza dekat sini mereka x pki red carpet, tp mereka pki purple carpet...masa aku Q ni, aku nmpk lah beberapa org yg aku kenali kat situ gak...hehhehe...aku je kenal diorang tp diorang bukan kenal aku pon...ala..org pemes spe x kenalkan..:P



aku bertolak ke stdium dari rumah dlm pukul 6.15ptg..around 7 aku smpi..aku park kete jauh dkt dgn semak2..naseb baiklah ramai yg park kete kat situ...so xdelah aku jln sorang2 nk ke stdium..chapek dan yg lain2 dah sampi dulu..
tgkla..betapa ramai nye org kat sini...semua nya cantik2 n hensem2 belaka...pakaian diorang pon xyah ckp vogue da vast gitew..heheheh..cuba cari mana aku dlm pic nie..ade ker???
dari kiri munirah - chapek -farhan...buat pengetahuan korang diorang ni semua tinggi yg amat dari aku...klu aku berdiri sebelah diorang mmg aku ni nmpk kerdil sgt...so, sbb tu aku xnk bergambar dgn diorang nie...hihihi..tyme Q, aku kene dok depan2 klu x nt aku hilang dr pandangan mata diorang...yg best nya masa nk dkt hujan, semua berlari nk masuk dlm cepat taw.. ramai org bersesak2, aku dpt menyelit nk kedepan..


aku sempat gak bergambar brlatarbelakangkan AJL selepas habis AJL diumumkan..masa ni nk dekat blk dah...hehhe...masa nk blk nie aku sempat bersalaman dgn beberapa org selebriti..marvellous sungguh pakaian2 diorang tue..tp yg plg sporting ialah shazlin isteri radhi OAG..siap berborak2 gn kitorang...radhi n shazlin x tinggi sgt..lebih kurang aku jerk..hehe..ade gak org yg seangkatan dgn aku...


Aku terserempak dgn azim, asim dan adam..xsangka dpt jumpa diorang kat sni..tp dlm hati aku mesti azim ade kat sni...coz aku tahu azim slalu dpt tiket free ni..hehehe...aku jumpa azim n asim masa nk masuk stadium...azim n asim tgh tunggu kawan2 yg lain...lpas konsert aku terserempak dgn azim sekali lagi..masa tu la azim bgtaw yg asim jumpa adam kat sni...aku pon trs msg adam...adam dtg ngan kawan dia juga..

Ini lah barisan2 pemenang AJL...apa yg boleh aku katakan Estranged mmg layak menang sbb dia bawa arrangement lagu yg berbeza sedikit...errr..aku bukannya reti sgt pasal nk komen -mengomen nie..tapi apa yg aku boleh katakan semua nya best2 la...semua aku suka..kecuali dua..sofaz n ramlah ram..:P..Tahniah kepada pemenang2!!!

Sempat juga aku bertemu dgn my idol- DAFI..dapat lah berborak skit dgn dia..aku x sangka akan bertemu dgn dia..itu pon sekejap, dia nk cepat..n then dia ade pesan sesuatu dgn aku...tapi aku x pasti aku patut buat atau tidak..xpela..aku kne bincang dgn partner aku...

psst:- Bayangkan lah klu dafi masuk pertandingan Juara lagu 23 dgn bawa lagu BTR...macam mner persembahan dafi nanti..owh lpe lak..credit to mr vern n chedd...aku amek pic artis2 yg menang AJL dari blog mereka..

3 comments:

Adam Arjuna said...

wah lilo...cepatnyer posting..
tau la sumer gambo kat dier...ekekek..

adam tak sempat lg post blog bru ni..laptop kena servis..next time lah..

anyway..mmg best mlm ajl tu kan..and tak sangka sgt dpt jumpa lilo n geng..cam dah sesi reunion lak..ehehe... tp mmg besy kan..memori re-flash..ekekeke

♥Syamelia♥ said...

wah wah wah... jelesnya tgk lilo pg ajl... pas 2 jumpa idolaku, azim, adam n the geng... ada sesi 'mini reunioun' lg...

---> berlari ke arah katil lalu memeluk bantal busyuk menahan kekecewaan... uhuk uhuk....

erggh.... motiff sgt kn... hehehe...

Anonymous said...

no komen

<----tapi tetap nak type komen


[r][a][y]

LiLo

Related Posts with Thumbnails